Frippan

Ja men det är väl kanske lite så som Kenneth säger, att Michis är vår lilla testdocka. Hon får smaka på saker vi inte vill smaka själva, hon får prova på saker som vi inte vågar och hon får klippa sig i olika frisyrer för att vi vill se hur det ser ut eller bara ha nåt att göra..

Vår Michis i sitt långa fina hår :)



och här kommer resultatet av michaela asps "lojalitet" ;)




Naaa.. Så illa är det inte ;) Bilderna gör henne inte rättvis. Om jag ska vara seriös för en gångs skull kan jag helt ärligt säga att frippan är fett snygg när Michis kirrar den.

Vem ser inte ut som en pöjk på Berga?

Kommentarer
Postat av: amanda aka amzie

michis var riktigt het igårt må jag säga.

jag en rolig grej du kan skriva här i också från igår :D virrpannan!

2008-11-23 @ 12:10:39
URL: http://amzie.blogg.se/
Postat av: amanda aka amzie

Utmanad, kika in min blogg

2008-11-27 @ 14:41:35
URL: http://amzieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0