Vi gängar med en sadist!

Michis har lyckats med det omöjliga. Igen.
Hur hon bär sig åt, tja det är för oss alla en olöst gåta.

Michis har denna gång tuttat eld på en hund. Helt sant.
Michaela Asp har satt en pudel i brand.

Det luktade bränt i hela kungens kurva.
Och alla ba "vad är det som luktar"? och Linnie fattade att Michis gjort något och drog in henne på ett rum där hon erkände att hon råkat , RÅÅÅÅKAT tända eld på hunden.
Den lever, tack och lov.
och när jag pratade med Michis, så skratta SKRATTADE HON!
Fast, jag är inte bättre, jag skrattade tills jag låg i kramp och hulkade på golvet, i fosterställning, för jag fick så väldigt ont i magen.
Fan vad skön hon är, den där Michis. Ruskigt rolig.
En brinnande pudel liksom, ja skulle vart där.
Haha.

Kommentarer
Postat av: Cissi

hur FAN lyckades hon tända eld på en hundjävel!!!?!

2008-11-11 @ 19:41:33
Postat av: Linnie

hur fan lyckas hon med nåt hon gör?

2008-12-14 @ 21:30:39
URL: http://whatsupmichis.blogg.se/
Postat av: Läni och Fäni

VI UNDRAR OCKSÅÅÅÅ! XD

2008-12-19 @ 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0