Jag ringer Michis

För att fråga om hon är sugen på att gå på fest. Det var hon, men det kunde hon inte. För hon var mitt uppe i en flytt. Jag visar tolerans emot hennes beslut och åker själv. För Linnie kunde inte heller. However.

Michis : Ja men vad ska du göra i helgen då?
Ronja : Jag ska väl jobba typ och träna med hundarna och ligga framför tv'n och sånt.
Michis : Aha aa jag ska typ flytta och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra alla har typ ba frågat om jag vill hänga med på fest asså hea tiden ba Michis de e fest kom hit och dit hela tiden men vi flyttar ju och det lär ta typ hela helgen...
(michis blir avbruten)
Ronja : Har jag frågat vad du ska göra i helgen?
Michis : eh hehehe... nä.. men ja sa de ändå.. hähähä..
Ronja : Ah okej men vi ses på söndag, hejdå!
Michis : aa hare bra då, pusspuss vi hörs hare bra
Ronja : mm hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0