Åter till Michis och den brinnande pudeln

Vi har fått många frågor om hur det hela med "den brinnande pudeln" gick till, därför tänkte jag lite kortfattat förklara det för er nu:

Michis rökte, mitt på ''lekplan" där man inte fick röka eftersom att hundarna sprang fria där. Och så såg hon inte pudeln som sprang rakt emot henne och rakt in i hennes glödande cigarett. Hundens huvud började glöda och ryka. Michis sprang hysteriskt efter hunden som hette Lina (btw) och började slå den på huvudet. Tillslut stoppade Lina ner huvet i en vattenpöl och pustade ut. Sedan sprang hon in i huset och det var då alla började undra varför det luktade bränt. Jag som hade sett Michis springa efter den brinnande pudel, spelade med och gick och luktade i elkontakter och försökte se ut som ett frågetecken vilket jag tydligen lyckades med eftersom att ingen misstänkte något.

Så, nu fick ni svaret :) / Linnie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0