varning för långt inlägg

I lördags var det utgång för oss tre tjejer (Michis, Amanda och Linnie). Innan vi ska gå in måste vi dricka upp vinet eftersom att man helst inte ska ta med det in så vi ställer oss i ett hörn och Michis ska klunka.

Michis: Det går inte, det kommer komma upp (gör världens mest besvärade min)
Amanda och Linnie: JOOO!! Nu har vi köpt det här och du har inga penagr och kan inte dricka nåt där inne så nu har du inget annat val än att svepa!
Michis: Men det går verkligen inte...
A och L: Men MICHIS JOO!
Michis: Det kommer komma UPP, ska vi slå vad?
Amanda: Jaaa! Vi slår vad då!

Michis klunkar och kräks över både Linnie och Amanda. Fräscht

Sen stog hon kvar där i hörnet bland vin, fimpar, piss och spya ett tag och skämdes

Väl inne på dansgolvet kommer det fram ett killgäng och börjar dansa med Amanda och Linnie men puttade bort Michis. Men hon var lika klad ändå. Killarna skrattade bara åt henne. Stackar Michis kan man känna men nej, hon var nöjdare än nånsin (jag tror inte hon riktigt förstog, eftersom att hon dansade runt oss och desperat försökte vara med).

Sen var det efterfest och vi sa åt Michis på skarpen riktigt ordentligt att hon INTE fick rota i väskan eftersom att hon inte hade något i den och det var helt onödigt för då skulle något bara ramla ur, glömmas och tappas bort. Lik som fan gjorde hon ju det ändå och Linnies tröja var borta på morgonen. UNDERBART! Glömd hos några ramdoms som man inte direkt träffar varje dag.

Vi talade också om för henne att hon INTE fick ta på sig Amandas tröja eftersom att hon har en tendes att lukta svett och förstöra saker. Men naturligtvis vaknar man på morgonen och ser henne ligga och mysa i den!

Idag kommer Nea och Amanda in i klassrummet något försenade

Amanda: Michis! Du har förstört min vita tröja som jag sa att du ABSOLUT INTE fick ha på dig men som du ändå satte på dig och SOV MED i lördags!
Michis: (kollar länge på amanda med oberörd min och nickar sen) mhm.. (sen kollar hon bort igen)
Amanda: Vad fan är ditt problem? Du har förstört min tröja, varför nickar du bara!!?
Michis: För att jag inte vet vilken du menar så.. (helt oberörd)
Amanda förklarar och tillslut klarnar det i Michis dimmiga skalle
Michis: Ahaa deen.. vad har hänt med den då?
Det visade sig att det var sminkfläckar på hela tröjan som inte gick bort i tvätten
Michis: Vad vill du att jag ska göra åt det?
Amanda: Jag vill ju såklart helst ha en ny likadan tröja eftersom att du tagit sönder den fast jag inte ens lät dig använda den.
Michis: Mhm. Hur mycket kostar den då?
Amanda: Ja, mer än vad DU har råd med allafall!
Michis: OJ OJ OJ... (förfärad)

Michis är en liten egogirl egentligen, fast man tror att hon är världens snällaste tjej. Det var som när hon tvättade Linnies och Amandas kläder i 2an tillsammans med sina egna och hade blandat mörkt och ljust. ALLA Linnies och Amandas kläder var helt förstörda. Det syntes tydligt och ETT par trosor var det enda som blir förstört för Michis.

Amanda och Linnie: Fan Michis, alla våra kläder är missfärgade för att du är så jävla klantig...
Michis: (lyssnar inte ens på oss utan ser bara en sak bland allting) ÅH NEEEEEJ!!! MINA FAVORITTROSOR!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha Mikkis :) sjukt rolig:) <3

2009-01-21 @ 14:27:24
Postat av: anna

/Anna J ;)

2009-01-21 @ 14:27:55
Postat av: Linnie

Ja, vi vet att alla älskar Michis, Anna

2009-01-26 @ 17:40:10
URL: http://whatsupmichis.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch, att ni kan skriva sånt här om eran vän. fan att ni inte skäms

2009-02-16 @ 23:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0