Analklåda vare..ja...

Linnie och Ronja sitter hemma hos Ronja och äter glass i soffan.

Ronja : Jag har uppdaterat våran blogg idag!
Linnie : aa hemorrojder jag läste det och kommenterade
Ronja : Haha tänk om folk tror att vi har det!
Linnie : Men jag har typ det!
Ronja : Va, haru? uuhh
Linnie : Alltså inte hemorrojder men det kliar ju lite i rumpan
Ronja : Haha aah jag med!
Linnie : Hahaha så då var det sant!
Ronja : Hehe ja, och när vi skrev om våra blinda rum så skrev vi det båda två och ba "hehe, alltså, på skämt"
Linnie : Men de va ju sant!
Ronja : Ja, fast ibland kliar det inte på flera dagar men sen sätter det fart igen!
Linnie : Haha ja!
Ronja : Jag har läst att 75% av alla får hemorrojder någon gång i livet
Linnie : Oj då måste ju vi ha det!
Ronja : Nej för då skule vi ha känt det för då kan man inte skita eller någonting, de hänger typ ut saker i rumpan!
Linnie : Aha oooj!
Ronja : Då har vi nog inte det!
Linnie : Nej, tror du man kan smitta om man har det?
Ronja : Nej hur då? Ska man gnugga rövhålen mot varandra?
Linnie : Nej men alltså typ genom analsex!
Ronja : Hahaha nej det tror jag inte!
Linnie : Stackars dom som har det
Ronja : Mmm, man får typ åka ambulans, fast vissa har bara små hemorrojder!
Linnie : Mmm men jag tror inte på analklåde salvor iaf, de måste verkligen gå överstyr innan man provar det, de måste typ hänga ut saker då.
Ronja : Vi måste bildgoogla på hemorrojder! Undra hur det ser ut!



Linnie: Det finns ju folk som verkligen har problem, typ kroniska tarmsjukdomar och riktiga hemorojder
Ronja: Stackars stackars dom!
Linnie: Ja, så man får ju vara glad att man bara har lite analklåda

Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

Jag orkar inte med er, och den där bilden var INTE okej, HÖR NI? INTE OKEJ!!



Jag höll serri på att slå upp ett pizza rakt upp i skärmen.

2009-03-06 @ 11:52:42
URL: http://amzie.blogg.se/
Postat av: ronja

HAHAHAHAH Vi rygga tillbaka när vi såg den hahaha och varje gång vi bläddra ner i bloggen o hade förträngt den rygga vi tillbaka igen haha

2009-03-06 @ 15:06:16
Postat av: Sandra

Asså...det kanske bara är jag som är trög men vadfan ska bilden föreställa? Jag fattar ju att det är ett rövhål, men vad är vad? är det "guldiga" rövhålet eller?

2009-03-11 @ 09:59:16
Postat av: Linnie

det är naturligtvis ett rövhål med hemorojder :) Vi bidgooglade som sagt och hittade denna fantastiskt äckliga bild som man bara vill skrolla förbi på Wikipedia

2009-03-12 @ 17:09:21
URL: http://whatsupmichis.blogg.se/
Postat av: Johanna Sommar

HAHA!

Seriöst ni är galan.. fråga bettan hon har haft hemorojder, hon sa det i allfall när vi gick på berga.. hon hade en lååång utläggning om detta.

2009-03-14 @ 17:21:25
URL: http://alfonsfrandarkflyers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0