Michis blev skiträdd men det var ju inte läskigt eller så

Michis hjälpte till på Kims bondgård i helgen och tyckte såklart att det var himla kul. Men det hände ju NATURLIGTVIS något som var mindre kul, men Michis tyckte ändå det var kul.. ja..

Michis: (jätte exhalterad) AA OCH SÅ VAR MAN TVUNGEN ATT ÅKA NER TILL SJÖN FÖR ATT HÄMTA VATTEN ÅT KOSSORNA FÖR VATTNET FUNKADE TYP INTE, aa asså dom ska ju fixa det sen, MEN NU FICK JAG NER TILL SJÖÖÖN!

Linnie och Ronja suckar åt Michis upphetsning och gester

Michis: Och så skulle jag skicka hinken till Kim OCH DEN VAR AAAAASTUNG OCH NÄR HAN VÄL FICK TAG I DEN SÅ HÖLL JAG PÅ ATT RAMLA I VATTNET!!!!! Asså skitnära på o plurra!!

Väntar ett tag och tänker tillbaks...

Michis: Aa och vattnet var ju TVÄRDJUPT så där ville man ju inte ramla i!

Linnie börjar sktatta åt "tvärdjupt" och Ronja hänger på

Michis: Och jag blev ju skiträdd! Men det var ju inte läskigt och så, det var ju bara kul.... och roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0