Renskötsel? Jaha, det var mer än vad vi visste

Michis, Stoffe och jag Linnie, var på arbetsförmedlingen igår. Michis satte sig vid en dator och loggade in och visade mig sitt CV. Det var kul... såklart.

När vi kom hem till Berga läste Amanda CVt och undrade varför Michis hade satt renskötsel, hundtrimmning, galoppträning, fälttävlan, bartender, hotellbiträde och travtränare som meriter. Vart var vi då?

Vadå hundtrimmning Michis?
Men jag har ju klippt Fido, det är ju inte så svårt. Och så har jag ju rakat hästar.

Hon är ju underbart rolig. RENSKÖTSEL!? Man blir ju irriterad!

Jag undrar bara: VAD FÅR HON ALLT IFRÅN?

Amanda läste vidare och konstaterade att Michis hade skrivit två hemnummer på pappret.

Amanda: Men Michis, varför har du skrivit två hemnummer? Du har ju inte ens nån hemtelefon!?
Mihis: Oj då, det skulle jag inte ha gjort

Stoffe bryter ihop



Låt oss presentera Mr. Ren, Michaela Asps bäste vän

Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

Jag blir så jävla matt.

och så noskan, jag kmr logga in NU och skriva om det.

2009-03-13 @ 23:01:51
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0