Varför undrar man om ens djur och inte om själva personen?

Sköna familjen Asp..




Michis mamma: Aa det är Marianne!
Jag: Hej det är Amanda, är Michaela där?
Michis mamma: Jaa, jaa, joo, eeeh, MICHAAAEEELLLAAAAA!!!
*blir hörselskadad*
Michis mamma: Vem sa du att det var? Anna?
Jag: Nä, Amanda
Michis mamma: Ja jo, jag ska se... VET NÅÅGON VART MICHAELA ÄÄR? MIIICCCHAAAEEELLAAAAA!!!!
*blir ännu mer hörselskadad*
Michis mamma: Jahaaa, men hur är det med dina hästar då?
Jag: Jo tack det är bara bra med dem :)
Michis mamma: Ja men vad bra, MIIIICHCAAAEELLAAAA!!!!
*det börjar pipa i örat*
Michis mamma: Nej vart är hon någonstans? Har Michaela gått ut? MIIICHAAAELLAAAAA!!!!
Michis: Jaaaaaaaaa!!!!!!!
Michis mamma: VART ÄR DUUU?? DU HAR TELEEEFOOOOOOOOOOON!!!!!!!

Herregud...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha!

underbart =)

2009-05-10 @ 19:44:22
Postat av: Connie

Hihihi!

2009-05-11 @ 21:50:23
URL: http://connyekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0